Ez meg az!

2010.01.27. 23:21 Foeldy

Nemtom miért, de ellenállhatatlan kényszert éreztem arra, hogy blogot kezdjek el írni! Vannak, akik a fél életüket megosztják másokkal, én inkább az a típus vagyok, aki szereti a gondolatait leírni! Nem nagyon hiszek abban, hogy ennyire, és annyira fontos manapság már a blog, de tudja fene... :D

Írok, aztán majd kiderül, hogy van e értelme. Mivel tényleg semmit nem akarok magamról írni, s szerintem annyira nem fontos, hogy ki vagyok, ezért tartózkodni is fogok attól, hogy ezt eláruljam, bár nem hinném, hogy szétszednének ezért az infoért, inkább ezt is azért csinálom, hogy tényleg csak az írásnak tudjam szentelni az időt, illetve, hogy akik olvassátok ezeket a bejegyzéseket, előítéletek nélkül induljatok.

Szerintem az emberben a kezdetek óta benne van az írás igénye, hogy a gondolatait ne csak szóban fejezze ki, hanem le is írja. Mert van amikor nem elég az, hogyha beszélünk, sokkal többet ér néha, ha csak úgy "kiírjuk" magunkból a dolgokat, problémákat, mindent, ami velünk történt, történik, vagy csak történni fog.

Nekem meg van mit írnom... Szal... nemtom... írni fogok! Sokat! Mindenről! Ami csak eszembe jut. Remélem lesznek akiknek tetszeni fognak ezen írások!

Jó éjszakát!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://foeldy.blog.hu/api/trackback/id/tr361707982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása